Značajna ulaganja u Hotel Hyatt Regency Beograd – Cilj je mesto među deset najboljih na svetu

Razvoj čuvenog hotelskog lanca traje uz isti žar koji je pre nekoliko decenija bio inspiracija za prvi njegov hotel: brend Hyatt Regency (Hajat Ridžensi) nastavlja da evoluira, sa ambicijom da pomera granice u svemu što zamisli.

Beogradsko mešovito preduzeće (BMP), vlasnik hotela Hyatt Regency Beograd, investira u projekte preuređenja i renoviranja hotela od preuzimanja 1989. godine, a velike planove ima i za budućnost.

Kako u BMP kažu za eKapiju, da bi se obezbedilo da gosti prave rezliku između Hajata i konkurencije, investicije u poslovanje su intenzivne, a cilj je da beogradski ogranak bude u top 10 Hyatt Regency hotela širom sveta.

Značajna ulaganja u renoviranje hotela su već planirana i za 2020. godinu, čime se šalje snažna poruka da kompanija nastavlja da investira, zaustavljaju se glasine i pokazuje da hotel nije na prodaju.

Kada je reč o poslovnim ciljevima, a uzevši u obzir različite projekte gradnje hotela po Beogradu, BMP namerava da obezbedi najmoderniju ponudu na hotelskom tržištu.

– Projekti renoviranja Hotela Hyatt tokom poslednjih pet godina obuhvatili su svih 39 apartmana, kao i četiri sprata soba koje su dobile potpuno nov, svež ambijent, sa multifunkcionalnim nameštajem koji omogućava gostima da komotno pređu sa posla na zabavu i relaksaciju. Poznata i popularna Kristalna dvorana, kao i sve sale za sastanke potpuno su osveženi, a naša nova recepcija i jedinstven lobi ohrabruju povezivanje i interakciju među gostima – kažu u BMP. – Popularni Olympus Spa i Fitness Centar takođe je dobio nov izgled pre dve godine, renoviranjem bazena i potpuno novim svlačionicama za muškarce i žene. Na kraju 2018. godine započeće potpuna transformacija našeg čuvenog restorana „Focaccia“ u jedinstven koncept potpuno novog prostora, koji će omogućiti našim gostima da sa lakoćom organizuju sastanke, formalne prezentacije, kreativne radionice, umetničke izložbe, svadbe i razne vrste formalnog i neformalnog druženja.

Za 2019. i 2020. godinu planira se, pre svega, reorganizacija 650 m2 donjeg lobija u nov multifunkcionalan prostor, što gostima treba da pruži mogućnost izbora između formalne postavke u Kristalnoj dvorani i savremeno uređenog prostora za manje formalne događaje. U planu je, takođe, transformacija Tea house-a u kafeteriju, elegantan urbani ambijent u srcu hotela za uživaje u gastronomskim specijalitetima i piću. Obnova dva sprata sa standardnim sobama, koje su najveće površine u gradu (38 m2), zaokružiće fazu renoviranja za 2019. godinu.

Izvor: eKapija

0 0 glasovi
Glasanje za članke

Turizam, Vesti

guest

0 Komentari
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare