Značaj virtuelnih tura u hotelijerstvu
Šta su virtuelne ture ?
Virtuelne panorame posetiocu omogućavaju celokupni pogled na prostor koji prezentujete. Pogled obuhvata celokupnu sferu, 360°x180°. Pogled u virtualnim panoramama možete pomerati u svim smerovima. Kreiraju se spajanjem fotografija iz svih uglova u VR panorame koje je se potom povezuju u virtualnu šetnju. Virtualne panorame imaju dobar uticaj na vaše posetioce. Ovaj tip videa zahteva manje planiranja i vremena da se snimi u odnosu na tradicionalni način videa.
Kao što je Maršal McLuhan izjavio „medij je poruka„, a prvo iskustvo vašeg potencijalnog klijenta vaša veb strana, od krucijalne je važnosti da ona ima maksimalan učinak. Virtualnom prezentacijom ne samo da ćete poboljšati vaš sajt već ćete i vaše poslovanje prikazati u najboljem svetlu. U svetu brzih i modernih komunikacija učinak Vašeg veb sajta biće primetan samo ukoliko budete bili korak ispred konkurencije.
Da bi imali u uvid kako virtuelne ture izgledaju u praksi, pogledajte link: 360 Serbia – hoteli i apartmani
Prednosti 3d prikaza
Razloge zbog kojih morate imati virtuelni obilazak, donosimo kroz činjenice iz istraživanja Carlson hotelske grupe:
– Postojeća integrisanost sa Google prikazom ulica (Google street view)
– Lako povezivanje Google virtuelne ture i vašeg web sajta kao i društvenih mreža
– Napredno prikazivanje na Google lokalnim stranama i Google mapama
– Virtuelna tura je podržana i preporučena od strane jednog od svetskih najpouzdanijih brendova – Google
– Otvoreni ste 24/7. Dopustite potencijalnim kijentima da pogledaju Vaš prostor 365 dana u godini.
– Vaša virtuelna tura se prikazuje klijentima kako u zemlji tako i svetu
– Klijenti mogu dodati svoje komentare ili fotografije i na taj način se povezujete sa njima
– Hosting vaših slika i virtuelne ture je besplatan. Plaća se jednokratno, samo izrada i podešavanje fotografija
-Sajtovi hotela koji imaju virtuelnu turu beleže vreme zadržavanja 5 puta duže od onih koji nemaju tu turu
– Virtuelne ture prodaju hotelske sadržaje 46% bolje od statičnih fotografija
-Dvostruko je verovatnije da će oni koji vide sobu sa virtuelnim obilaskom napraviti rezervaciju za to mesto. Kod mladih od 18-34 godina je čak 130 % verovatnije da će napraviti rezervaciju.
Od ljudi koji su obuhvaćeni anketom 67% želi da više preduzeća ima virtuelne obilaske. Od preostalih, 26% im je bilo svejedno, a 7% je izjavilo da je veći broj virtuelnih obilazaka nepotreban.
-Virtuelna tura je najbolja i najefikasnija marketinška kampanja ako gledamo odnos cene i roka trajanja
Saveti: Kako da pomognete da Vaša Virtuelna tura bude najvernija samom objektu ?
Izaberite dobru poziciju i ugao za fotografisanje:
Obratite pažnju na senke, ugao odakle se fotografiše, spoljašnje svetlo i slobodno napravite materijal iz nekoliko uglova, pa naknadno odaberite najbolji.
Fotografišite reprezentativne uglove hotela:
Potudite se da se na vituelnoj turi nađe ono najbolje što nudite poput najbolje opremnljenih soba, spa centra, lobija,restorana. Naravno sve mora da bude blistavo, čisto i uredno.
Ubacite tekst u virtuelnu turu:
Ponekad gostima tokom obilaska soba nije jasno šta je šta, pa se iz tog razloga dodaje i tekst i mogućnost da se na njega klikne radi dobijanja više informacija.Virtuelna tura može biti idealna da neki sadržaj prodate. Još jedna ideja je da se unesu promo cene kao i trenutne akcija u tekstualne delove kroz virtuelnu turu da bi se povećala prodaja tih aranžmana.
Kako hoteli koriste 360 virtuelne ture da bi povećali broj online rezervacija ?
Ono što je ključ ove vrste promovisanja je da je odobren i potenciran od strane booking.com kao i trip advisora.
Najvažnije za same goste je da imaju mogućnost da dobiju samopouzdanje tako što mogu da vide tačno ono što će ih sačekati i nakon same rezervacije.
Pored toga, ovaj vid promovisanja takođe utiče na prosek zadržavanja posetioca na sajtu. Oko 40% posetioca u odnosu na najvećeg konkurenta. Sajtovi sa virtuelnim turama su pregledani 5-10 pita duže u odnosu na one bez VT.
Primeri koji su osetili razliku u prodaji nakon uvođenja ove inovacije su:
Lanac Radisson Hotela koji su na svetskom nivou postigli 135% povećane online rezervacije.
Još jedan promer su Omni hoteli koji su povećali prodaju 76%.
U toku 12 meseci, West Hotels by Hilton je imao 250.000 pregleda više i oko 7,5% uvećane prodaje.
Primer virtuelnih tura u ugostiteljstvu
Social media
Ovakav sadržaj se može direktno podeliti sa YouTube linka na Vaše kanale komunikacije. Takođe, takav video može da posluži kao plaćena reklama na Google Ads-u.
Facebook omogućava da se direktno upload-uje 360 snimak, i stoga može da se objavi kao organski post ili kao promovisani. Svakako, sa sigurnošću možemo da kažemo da svakome od nas pažnju više okuplja ovakav vid sadržaja na internetu u odnosu na klasične objave.
Ukoliko želite saradnju, ili više informacija o samim virtuelnim turama, mi Vam preporučujemo:
Promo tekst