Tradicionalni 23. humanitarni izbor najlepše novogodišnje jelke hotela Hyatt Regency Beograd

Beograd, 19.12.2019. – Hyatt Regency Beograd dvadeset i treći put, tradicionalno je organizovao Izbor najlepše novogodišnje jelke – dobrotvornu prazničnu manifestaciju prilikom koje je svoju kreativnost predstavilo trinaest kompanija, čiji su zaposleni ukrašavali jelke koje su postavljene u holu hotela Hyatt Regency Beograd od 01. decembra 2019. do 09. januara 2020. godine.

Ovogodišnja tema za dekoraciju jelki nosi naziv „Vreme je da ih primetimo”.

Kompanije učesnice su: magazin Lepota & Zdravlje u saradnji sa predškolskom ustanovom Trešnjober, Gorenje, Generali osiguranje Srbija, Lidl Srbija, vinarija Tikveš, OMV Srbija, krzno Stevanović, Herbalife Nutrition, Henkel, Eurobank Srbija, Vojvođanska banka / OTP Group u saradnji sa članovima Dnevnog centra „Živimo zajedno“ za osobe sa mentalno-intelektualnim invaliditetom, Pink international company i NLB banka.

 

Titulu pobednice zahvaljujući najvećem broju lajkova na zvaničnoj facebook stranici hotela Hyatt Regency Beograd ove godine ponela je jelka kompanija Lidl Srbija. Ove godine nezavisan žiri u sastavu glumac MILOŠ ĐUROVIĆ, modna blogerka DUNJA JOVANIĆ, nekadašnji selektor teniske reprezentacije BOGDAN OBRADOVIĆ, pevač Tropiko benda ALEKSANDAR CVETKOVIĆ, je
jednoglasno proglasio za pobednika jelku kompanije Henkel. Pobednička jelka šalje poruku koja nas u mesecu darivanja podseća šta znače prijateljstvo, ljubav i međusobna podrška. Ukupan iznos participacije kompanija učesnica od 11.050 evra, biće doniran Fondaciji NORBS+ zvaničnoj fondaciji Nacionalne organizacije za retke bolesti Srbije, kako bi osobama koje boluju od retkih bolesti bila nabavljena neophodna medicinsko-tehnička pomagala.

 

 

0 0 glasovi
Glasanje za članke

Turizam, Vesti

guest

0 Komentari
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare