Todor Bobev- CEO kompanije TouchMenu

1. Šta vas je inspirisalo da pokrenete TouchMenu i koja praznina na tržištu Vas je navela na stvaranje ove platforme?

TouchMenu je nastao iz želje da revolucionizuje industriju ugostiteljstva, koristeći tehnologiju kako bi unapredio operativnu efikasnost i poboljšao iskustvo gostiju, rešavajući ključnu prazninu koju smo identifikovali na tržištu.

TouchMenu je prvenstveno bio zamišljen kao digitalni meni koji bi povećao prodaju u restoranima i barovima, smanjio vreme čekanja na porudžbine i doprineo povećanju zadovoljstva korisnika.

Proteklih nekoliko godina je bilo izuzetno izazovno, ali teškoće s kojima se susrelo nekoliko grana industrije, između ostalih i hotelijerstvo, stvorile su potrebu za digitalizacijom i u hotelima.

Ulaskom u segment hotela, brzo je postalo jasno da je potencijal za razvoj ogroman. Hoteli su tražili nove funkcionalnosti – opciju za rezervaciju stolova u svojim restoranima, razvoj rešenja za upravljanje spa centrom, mogućnost za ostavljanje povratnih informacija i mnoge druge.

Prikupili smo listu želja i potreba od menadžera hotela, analizirali njihove probleme i prilagodili softver da potpuno zadovolji sve njihove zahteve.

 

2. U brzo promenljivom pejzažu tehnologije, kako se TouchMenu razvijao da bi ostao korak ispred trendova industrije i zadovoljio potrebe sektora ugostiteljstva?

Da biste bili korak ispred drugih, nikada ne smete prestati sa razvojem. Mi upravo to radimo. Naša posvećenost za ostanak na čelu tehnoloških trendova je neumoljiva.

U TouchMenu stalno razvijamo rešenja kako bismo ne samo ispunili već i premašili stalno promenljive potrebe naših raznolikih klijenata. Trudimo se da ih našim rešenjima pripremimo za izazove i prilike koje ih čekaju.

Rekao bih da je glavna snaga TouchMenu virtuelnog konsijerža u njegovim gotovo beskrajnim mogućnostima, koje pruža – direktno ili putem partnerskih integracija.

Trudimo se da rešimo stvarne probleme, kao što je nedostatak radne snage u turističkoj industriji, istovremeno pomažući hotelima da budu profitabilniji.

3. Možete li podeliti specifičnu priču o uspehu ili studiji slučaja gde je TouchMenu značajno poboljšao operativnu efikasnost i doživljaj korisnika u nekom hotelu?

Naravno.

Stvarne priče i iskustva koja hotelijeri imaju s našim modulom za generisanje prihoda i modulom za unapređenje iskustva gosta su najbolja reklama i najjači argument za samouvereno otvaranje novih tržišta.

Poznato je da je decembar jedan od najprofitabilnijih meseci kada govorimo o prihodima od masaža i tretmana u Wellness & SPA hotelima, a obično januar registruje ozbiljan pad u tom segmentu.

Potpuno drugačiji rezultati su se pokazali kada smo krajem prošle godine implementirali naša digitalna rešenja, uključujući TouchMenu SPA Modul za Upravljanje u jednom od popularnih SPA odmarališta blizu Sofije – Belchin Garden SPA Hotel.

Tim rešenjem smo omogućili gostima da iz komfora svoje sobe ili bilo koje druge lokacije, u bilo koje doba dana ili noći pregledaju sve dostupne tretmane, masaže i termine i odmah rezervišu ono što žele, što je udvostručilo prihode već u prvom mesecu nakon integracije.

4. Ugostiteljski sektor se suočavao sa jedinstvenim izazovima, posebno u poslednje vreme. Kako se TouchMenu prilagodio da podrži klijente tokom izazovnih perioda, i koju ulogu je tehnologija odigrala u toj adaptaciji?

Razlika između dobrog i izvanrednog proizvoda za ugostiteljstvo, može se osetiti kada pronađemo sinergiju između inovacija i visoko personalizovane usluge.

Odličan primer onoga što čini iskustvo gosta izuzetnim je brz pristup svim dodatnim hotelskim uslugama i aktuelnom sadržaju na više jezika.

Korišćenjem QR kodova u HoReCa industriji, možemo gostima pružiti digitalno iskustvo koje je ne samo praktično, već i održivo. Oni mogu pristupiti informacijama i uslugama bez potrebe da direktno komuniciraju sa zaposlenima u hotelu ili restoranu.

Zahvaljujući specifičnim QR kodovima postavljenim u hotelskim sobama, na recepciji, u restoranima, salama za sastanke i zabavu, gosti će uvek biti informisani, a svaka usluga je samo nekoliko klikova od njih.

Korišćenje veštačke inteligencije dodatno pomaže personalizaciji doživljaja gosta, nudeći im ono što vole i što im je potrebno.

 

5. TouchMenu se fokusira na pružanje digitalnih rešenja za sektor ugostiteljstva. Kako balansirate inovacije sa osiguravanjem da su vaši proizvodi jednostavni za korišćenje i dostupni za raznovrstan spektar ugostiteljskih preduzeća?

Na osnovu našeg iskustva, gosti ne vole da preuzimaju aplikacije ili se registruju u svakom hotelu u kojem borave.

Jedna od naših najvažnijih odluka, doneta upravo zbog gostiju, bila je da TouchMenu bude digitalno rešenje bazirano na vebu, odnosno da gost ne mora preuzimati ili instalirati bilo kakvu aplikaciju.

Pružamo jednostavan pristup digitalnim informacijama i svim hotelskim dodatnim uslugama na 36 jezika skeniranjem jednog QR koda. Sa samo nekoliko klikova, gosti lako mogu dobiti informacije koje im trebaju, naručiti piće i hranu, zakazati termin za bilo koju aktivnost i izvršiti plaćanje.

 

6.  S obzirom na rastući naglasak na sigurnosti podataka i privatnosti, kako TouchMenu pristupa i postavlja prioritete u vezi sa ovim pitanjima prilikom razvoja i implementacije svojih tehnoloških rešenja?

U eri u kojoj generisanje i skladištenje podataka raste nezapamćenom brzinom, važnost snažne strategije zaštite podataka je presudna.

Osnovni cilj zaštite podataka nije samo da sačuva osetljive informacije, već i da se obezbedi da ostanu dostupne i pouzdane, čime se čuva poverenje i saglasnost u operacijama usmerenim ka podacima.

Koristimo različite metode enkripcije i tokenizacije kako bismo zaštitili osetljive podatke gostiju i smanjili rizik od prevare, pružajući im sigurnost i udobnost prilikom obavljanja plaćanja.

7.  Odluka da se udvostruče budžeti za tehnologiju značajan je trend među hotelijerima. Iz Vaše perspektive, zašto smatrate da hotelijeri sve više prepoznaju vrednost investiranja u tehnologiju i kako TouchMenu doprinosi ovom trendu?

U poslednjih nekoliko godina svedočili smo značajnoj promeni u načinu na koji hoteli posluju. Katalizator iza ove transformacije je tehnologija. Očigledno je da tehnologija igra sve važniju ulogu u sektoru.

Investiranje u tehnologiju omogućava hotelima da ostanu usklađeni sa trendovima, atraktivni  i da ispunjavaju sve veća očekivanja gostiju.

Automatizacija i digitalna rešenja mogu optimizovati različite aspekte hotelskog poslovanja, od check-in-a i room service-a do spremanja soba i fakturisanja.

Ove tehnologije ne samo da poboljšavaju efikasnost, već i smanjuju šanse za greške, što na kraju dovodi do većeg zadovoljstva gostiju. Hotelijeri koji ulažu u tehnološka rešenja osiguravaju da njihovo poslovanje može nesmetano da funkcioniše čak i tokom nedostatka radne snage.

Sa brzim i merljivim rezultatima, investiranje u tehnologiju nije trošak; to je pametno i proaktivno ulaganje koje obećava svetliju budućnost za sektor ugostiteljstva.

 

8. Gledajući u budućnost, koje tehnologije ili trendove predviđate da će se pojaviti i oblikovati budućnost TouchMenu-a i šire industrije tehnologije ugostiteljstva?

Predviđam, bez sumnje, da će se tehnološka rešenja i digitalizacija implementirati u velikom delu turističke industrije u narednih pet godina.

Gosti će rado da primaju više informacija o destinaciji, o mogućnostima da diversifikuju svoj boravak putem automatizovanih rešenja, gde bi na primer ChatGPT bio odlična opcija, međutim, duboko verujem da će gosti uvek tokom boravka u hotelu, očekivati i voleti direktnu komunikaciju i lični pečat.

0 0 glasovi
Glasanje za članke

Intervju, Vesti

guest

0 Komentari
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare