Ritz-Carlton kao novi stanovnik Beograda ?
U prestonici Srbije se već neko vreme šuška o otvaranju jednog novog hotela. Tačan datum još uvek nije poznat. Svakako će hotel s istorijom dugom preko 100 godina, i bezbroj nagrada privući još veći broj turista i obogatiti hotelsku ponudu Beograda.
Čuveni Ritz-Carlton poznat je širom sveta po svojoj filozofiji rada i zlatnim standardima, na koje su i sami izuzetno ponosni. Nema kontinenta na kome nisu otvorili svoje smeštajne kapacitete, još je impresivnije što iz godine u godinu taj broj samo raste. Trenutno je najavljeno otvaranje novog hotela u Meksiku, dok se poslednji otvoreni hoteli nalaze u Kini, zapadnoj Australiji i Indiji.
Početkom 20. veka, u Americi je postajlo samo nekoliko hotela pod imenom Ritz-Carlton. Sve do 1940. godine, osim hotela u Bostonu, ostali nisu funkcionisali najbolje. Hotel u Bostonu je pružao vrhunsku luksuznu uslugu u to vreme, zbog čega se malo izdvajao od ostalih.
Sada već davne 1983. godine je oformljena Ritz-Carlton Hotel, LLC kompanija. Tada počinje njihova ekspanzija, u samo dve godine otvoreno je pet hotela. Nisu se tu zaustavili, već su 1992. godinu završili sa 23 hotela u svom portfoliu, kada su dobili prvu Malcom Baldrige National Quality nagradu. Već naredne godine, otvara se prvi hotel u Aziji, lokacija Hong Kong.
Njihov uspeh nije prošao neprimećeno, tako da 1998. godine i brend je kupljen od strane Marriott International. Ovaj trenutak dodatno podstiče razvoj, obezbeđuje vrhunsku uslugu gostima širom planete. Osim hotela, počinju da razvijaju i otvaraju i rizorte.
Njihovi zlatni standardi su utemeljeni na vrhunskom ophođenju prema gostima. Gost je uvek pozdravljam toplim i iskrenim osmehom, a obraćanje je uvek po imenu. Nema kompromisa. Pobrojati sva njihova pravila i standarde nije lako, tako da to ostavljamo kada stignu u Beograd. Celokupan sistem radi pod sloganom “I Am Proud To Be Ritz-Carlton.“
Iako spadaju među najluksuznije hotele, njihov moto ih izdvaja i govori da su i oni samo ljudi od krvi i mesa. On glasi „We are Ladies and Gentlemen serving Ladies and Gentlemen.“
Sigurno da će pojavljivanje ovog hotelskog giganta doprineti još boljem razvoju turizma u Srbiji, i primorati njihove kolege da njihovu uslugu učine efikasnijom i boljom za sve buduće goste. Naravno, ostaje na nama da budemo strpljivi, i potvrdimo glasine o dolasku hotelskog giganta.