Poznajemo li kinesko turističko tržište?

Poznajemo li kinesko turističko tržište?

Klasična slika kineskog turiste na ovim područjima je grupa koju vodi nervozan vodič, sa aerodroma  do autobusa i dalje do hotela u kojem, u najboljem slučaju, imaju polupansion i najćešće ostaju samo jednu noć. Grupa ima tačno određenu rutu, pa takva putovanja više liče na trku nego na ugodan i opušten odmor.

Srbija je kao destinacija, zbog nedovoljne vidljivosti i manjkave prezentacije, prvenstveno interesantna za grupne posete Kineza starijih dobnih skupina i niže platežne moći.

Ono što još nismo iskusili i ne poznajemo jeste da kineski turisti, pogotovo mlađi, putuju slobodno i samostalno, putuju svetom na sasvim drugačiji način od uobičajenog stereotipa koji kod nas..

Kineski FIT (Free Independent Traveler)  istražuje i voli doživeti nove lokacije… nije sve u New Yorku i L.A, Londonu ili Berlinu. Shopping ludilo više ne vlada, svi veliki brandovi sada su dostupni i u Kini.

Latvija je bila apsolutni hit u 2018., Bugarska predvodi u našem okruženju,… kineski turisti istražuju mala autohtona sela, nacionalne parkove, posećuju konobice i restorane s ponudom domaćih jela, obožavaju probati lokalna vina.

MasterClass o kineskom turističkom tržištu daće odgovore na sledeća pitanja:

  • Ko su kineski turisti? Ko su FIT-ovci i milenijalsi?
  • Iz kojih krajeva Kine dolaze? Što ih zanima i koje su im preferencije?
  • Na koji način istražuju gde će putovati i kako planiraju svoje putovanje? Koji su im ključni motivi za posetu nekom  gradu ili zemlji? Kako ih možemo privući?
  • Čime se vole pohvaliti na društvenim mrežama? Koje su najčešće korišćene aplikacije i platforme na kojima trebate promovisati svoje proizvode i usluge?
  • Koliko su digitalno povezani sa svetom društvenih mreža? Što to znači “biti jezično vidljiv”?
  • Koliko je važno u svoje kampanje uključiti influencere? Kako odabrati pravog influencera za svoj brand?
  • Kako vaš brand može postati dio planova za sledeće putovanje? Na što biste trebali obratiti dodatnu pažnju pre pokretanja marketinških kampanja na kineskom tržištu?
  • Kako se možete izdvojiti od konkurencije koja takođe želi prezentirati svoje proizvode i usluge u Kini?
  • Na koji način možete ostvariti učinkovitu promociju i prodaju na kineskom tržištu?

Ovaj MasterClass namenjen je vlasnicima, menadžerima, direktorima, voditeljima, upraviteljima…

  • turističkih objekata, hotela, kampova, resorta, marina,…
  • restorana, konoba, coffee barova, poslastičarnica
  • agencija za kreativni online marketing i za tržišne komunikacije
  • javnih institucija, nacionalnih parkova
  • turističkih zajednica
  • turističkih agencija
  • agencija koje organiziraju izlete i druge tipove doživljaja
  • trgovina, suvenirnica
  • trgovačkih centara
  • iznajmljivača automobila, plovila

… i svih drugih koji imaju proizvode i usluge koje bi željeli prodati kineskim turistima.

Na MasterClass kao predavače dovodimo iskusne profesionalce iz sektora turizma Joanne Chan i William Chia Siniša Malus, PR menadžer CSEBA dat će pregled trenutne pozicije Kine u odnosu na zemlje južne i jugostične Europe, te u svetlu najnovijih događanja vezanih za corona virus.

MasterClass se održava 13.03.2020. u Kongresnom centru Forum, Zagreb.

Iskoristite rane prijave do 20.02. uz kotizaciju do samo 135,00 eur!

Klikom OVDE možete saznati sve informacije o ovom događaju.

0 0 glasovi
Glasanje za članke

Turizam, Vesti

guest

0 Komentari
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare