MK Group uložila oko 500.000 EUR u Kempinski Adriatic – Zvanično otvorena letnja sezona u hotelu kod Umaga

Zvanično otvaranje letnje sezone u hotelu Kempinski Adriatic obeleženo je koncertom regionalne muzičke zvezde Nine Badrić, prigodnim programom na novootvorenoj plaži i vatrometom.
Ovaj luksuzni golf i spa resort u Istri, smešten nedaleko od Umaga, prošle godine prešao je u vlasništvo jedne od najvećih srpskih kompanija, MK Group, a novi vlasnik je odmah započeo investicioni ciklus.
Kako je saopšteno iz MK Group, Ulaganjem skoro 500.000 EUR osavremenjeni su plaža, novi objekti i podignut je nivo usluga na nivo koji zadovoljava zahteve gostiju Kempinski hotela. Uz plažu, na kojoj se radilo skoro 14 meseci, smešten je i obnovljeni Beach bar, na čijoj se krovnoj terasi nalazi VIP salon sa pogledom koji oduzima dah. Upravo ovim investicijama, MK Group pokazala je da namerava da strateški nastavi ulaganje u razvoj svog hotelskog sektora širom regiona.
– Investicijama u prestižni Skiper Resort u Istri, u čijem je sastavu i hotel Kempinski Adriatic sa pet zvezdica, kao i nedavnim zvaničnim otvaranjem hotela Sheraton u Novom Sadu pokazali smo da smo ozbiljni u nameri da postanemo jedna od najvećih regionalnih hotelskih kompanija i uvežemo biznise na najatraktivnim lokacijama od Portoroža, Budve, Beograda do Novog Sada. Istra je regija koja ima izuzetan turisticki potencijal i kvalitetnu ponudu i kao takva nam je veoma privlačna za dalji razvoj hotelskog biznisa – rekao je Nikola Avram, direktor grupacije hotela koje posluju u okviru MK sistema.
Direktor hotela Kempinski Adriatic Dalibor Škvorc zahvalio je MK Group na velikim investicijama u hotel, koje će ne samo da podignu sadržaje hotela na jedan viši nivo, već i da ojačaju turistički potencijal cele savudrijske regije.
Izvor: eKapija
0 0 glasovi
Glasanje za članke

Turizam, Vesti

guest

0 Komentari
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare