Marketing sa influenserima
Influence marketing je oblik marketinga na društvenim mrežama koji uključuje rad sa pojedincima koji imaju potencijal da utiču na mišljenje gostiju na osnovu svog sadržaja koji kreiraju za svoju publiku. Postoje mnoge prednosti influenserskog marketinga za hotele.
Prvo, može vam pomoći da dosegnete širu publiku od tradicionalnih metoda oglašavanja.
Takođe može stvoriti ličniju vezu između vašeg hotela i potencijalnih gostiju, što može biti efikasan način za izgradnju poverenja i kredibiliteta vašeg brenda.
Takođe, radeći sa relevantnim uticajnim osobama u vašoj industriji, možete se pozicionirati kao autoritet u svojoj oblasti. Ako razmišljate o korišćenju influenserskog marketinga za promociju svog hotelskog ili restoranskog poslovanja, treba da imate na umu nekoliko stvari.
Za početak, identifikujte pravi tip uticajnih ljudi za vašu ciljnu publiku. Zatim kreirajte efikasnu strategiju koja uzima u obzir i ono što želite da postignete i ono što je influenserima potrebno od vas.
Na kraju, obavezno izmerite uspeh svoje kampanje kako biste mogli da je prilagodite ako je potrebno.
Prateći ove savete, bićete na dobrom putu da uspešno ugradite ovu moćnu alatku u svoj ukupni marketinški miks.
Zašto bi hoteli trebalo da razmotre rad sa influenserima?
Ne može se poreći da influenseri imaju sve veći i veći uticaj na društvenim mrežama i da kreiraju mišljenja svojih pratilaca.
Sa brojem pratilaca koji se kreću od nekoliko stotina do nekoliko miliona, ove digitalne poznate ličnosti imaju veliku moć kada je u pitanju promocija proizvoda i usluga – uključujući i hotele i restorane.
Iako neki hotelijeri možda oklevaju da rade sa influenserima, misleći da je to preskupo ili da njihovi hoteli ili restorani nisu dovoljno glamurozni, istina je da marketing uticajnih ljudi može biti moćno sredstvo za podsticanje rezervacija i povećanje svesti o brendu.
Pet je glavnih razloga zašto bi trebalo koristiti influensere u promociji svog brenda
- Možete doći do šire publike
- Ljudi jednostavno veruju influenserima
- Isplativa je marketinška strategija i sjajan odnos cena-kvalitet
- Pomaže vam da dođete do prave target grupe koja je aktivnija i više uključena
- Influence marketing strategija je maksimalno fleksibilna i daje vam mogućnost prilagođavanja
Kako da identifikujete prave influensere za vaš hotel?
Kao hotelijer, morate da znate da influence marketing može biti moćno sredstvo za dopiranje do novih gostiju i promociju vašeg hotela ili restorana. Ali sa toliko uticajnih ljudi kojih ima na tržištu, može biti teško prepoznati kako da identifikujete one prave za vaš objekat.
Evo nekoliko saveta za pronalaženje pravih uticajnih ljudi za vaš hotel:
1. Definišite svoje ciljeve
Pre nego što počnete da kontaktirate influensere, odvojite malo vremena da razmislite o svojim ciljevima za svoju marketinšku kampanju uticaja.
Šta se nadate da ćete postići?
Još rezervacija?
Više pratilaca na društvenim mrežama?
Veća svest o brendu?
Kada saznate svoje ciljeve, možete početi da tražite uticajne ljude koji vam mogu pomoći da ih postignete.
2. Potražite influencere sa sličnom publikom
Jedan od najboljih načina da pronađete relevantne uticajne osobe je da potražite one koji već imaju sličnu publiku vašoj.
Ako se vaš hotel dopada porodicama, na primer, možete potražiti influensere koji pišu o porodičnim putovanjima ili koji imaju veliki broj roditelja.
3. Pogledajte njihov sadržaj
Kada identifikujete nekoliko potencijalnih uticajnih osoba, odvojite malo vremena da proverite njihov sadržaj.
Da li su njihovi postovi u skladu sa vašim brendom?
Da li imaju dobru kombinaciju slika i teksta?
4. Razmotrite njihov angažman
Pored gledanja na kvalitet sadržaja uticajnog lica, važno je uzeti u obzir i nivoe njihovog angažovanja.
Da li njihove objave dobijaju mnogo lajkova i komentara?
Čini se da su njihovi pratioci aktivni i angažovani?
5. Kontaktirajte i započnite razgovor
Nakon što ste identifikovali nekoliko potencijalnih uticajnih osoba, kontaktirajte i započnite razgovor. Predstavite sebe i svoj hotel i recite im zašto mislite da bi bili pogodni za vašu kampanju.
Koja je najbolja marketinška strategija za hotel?
Ne postoji jedinstven odgovor na ovo pitanje, jer će najbolja marketinška strategija za hotel varirati u zavisnosti od specifičnih ciljeva i zadataka hotela.
Međutim, influenserski marketing može biti efikasna marketinška strategija za hotele, jer može pomoći u izgradnji svesti o brendu i stvaranju pozitivnog uticaja.
Zaključak
Radeći sa relevantnim uticajnim osobama u industriji putovanja i turizma, možete izgraditi poverenje i kredibilitet za svoj brend.
Hotelijeri se takođe mogu pozicionirati kao autoritet u svojoj oblasti i stvoriti ličniju vezu sa potencijalnim gostima.
Kada se uradi ispravno, influence marketing može biti izuzetno efikasan alat u vašem celokupnom marketinškom miksu.