Kako bi sedišta u avionima mogla da izgledaju u budućnosti?

Kao što svi hoteli preduzimaju značajne korake kako bi se što pre oporavili od zemljotresa koji ih je pogodio, tako su i avio kompanije odlučile da bezbednost svojih putnika podignu na viši nivo. Novi standardi u svim avio kompanijama, trenutno se najviše odnose na dizajn i raspored sedenje putnika tokom leta.

Svima je dobro poznato kakav je raspored sedenja u avionima, zbog čega je italijanska kompanija Aviointeriors predložila rešenje i dizajn, koji će adekvatno uticati na razdvajanje putnika na sigurnu distancu.

Kompletno rešenje je trebalo da bude predstavljeno na ovogodišnjem Aircraft sajmu u Hamburgu, ali je događaj odložen za narednu godinu. Bez obzira na to, kompanija je online putem predstavila svoje rešene i proizvod.

Koncept je nazvan “Janus“, po dvoglavom rimskom Bogu. Od tri sedišta u jednom redu, srednje bi bilo okrenuto u suprotnom pravcu, tačnije repu aviona. Sedište u sredini bi bilo izolovano posebnom vrstom zaštite u vidu pleksiglasa. Time bi se osigurala maksimalna sigurnost između putnika koji sede jedni do drugih. Ovim bi svaki putnik imao svoj poseban prostor tokom leta, čak bi bili zaštićeni i od ljudi koji prolaze i šetaju između sedišta na dugim letovima.

To nije jedino rešenje koje je stiglo iz Italije. Drugi koncept se naziva “Glassafe“, u ovom slučaju sva sedišta bi bila postavljena kao i do sada. Na svakom sedištu bi se nalazila pregrada od pleksiglasa, koja bi pokrivala deo od grudnog koša sve do glave i malo iznad nje.

Za oba koncepta da bi se sproveli u delo, potrebno je odobrenje i dozvola od vlada širom sveta, pre nego što se nađe u komercijalnoj upotrebi. Oba proizvoda su patentirana, i prema izjava iz kompanije Avioninteriors spremni su za proizvodnju.

0 0 glasovi
Glasanje za članke

Turizam, Vesti, Zanimljivosti

guest

0 Komentari
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare