Intervju sa Stanom Đuran, direktorkom Courtyard Belgrade City Center hotela

Sa osvrtom na izazove koje je prošla godina svima postavila i pravim vrednostima koje poštuje u svom radu, Stana Đuran nam je otvorila vrata svog sveta na poziciji direktorke Courtyard Belgrade City Center hotela.

Kakvo je bilo Vaše radno iskustvo pre dolaska na sadašnju poziciju i koja su bila Vaša očekivanja u vezi sa Courtyard Belgrade City Center hotelom?

Dolazak u Courtyard Belgrade City Center hotel je bilo ispunjenje moga sna još dok sam bila učenik Ugostiteljsko – turističke škole u Jug Bogdanovoj. Uvek sam svojim profesorima govorila da ću jednoga dana raditi za Marriott u Beogradu i to sam i ostvarila. Počela sam kao Šef recepcije, zatim sam preuzela da vodim operativna odeljenja da bih sada preuzela ulogu Menadžera hotela. Zašto baš Marriott? Pre svega zbog kompanijske kulture i vrednosti koje neguje. Zaposleni su na prvom mestu, što je meni jako važno. Lepo je rekao gospodin Marriott: “Vodite računa o svojim zaposlenima, oni će voditi računa o vašim gostima i gosti će se vraćati.” Moj cilj je upravo to, da zaposleni budu na prvom mestu. Činjenica je da bez zaposlenih hoteli ostaju samo lepe zgrade, sa lepim enterijerom i to je to. Pre Marriott-a radila sam za Jump Inn hotel koji je u vlasništvu Triple Jump Group-e i za taj period me vežu izuzetno lepa sećanja, sjajne kolege sa kojima sam učestvovala u otvaranju hotela i mnogo toga naučila.

Na kojoj poziciji ste se nalazili u trenutku nastanka pandemije prošle godine i kako je ona uticala na dalji tok Vašeg angažovanja?

Početak moje prethodne godine je bio vezan za Task force angažovanje u Sheraton-u u Tel Avivu. Nakon sedam nedelja provedenih tamo, 2020. je izgledala više nego obećavajuće dok se nije desila ta neka polovina marta. Korona je stigla, a sa njom smo i mi morali da se reorganizujemo. Krenuli smo sa obaveznim nošenjem zaštitne opreme na poslu, postavljanjem obaveštenja i uputstava kako za zaposlene tako i za goste u hotelu, drugačijim načinom služenja hrane i pića, promenom dinamike čišćenja soba, intenzivnim obukama zaposlenih itd. Prethodna godina nas je definitivno mnogo čemu naučila.

Prošla godina je svakako bila ogroman izazov za sve nas. S obzirom na Vašu poziciju direktorke hotela jednog od najprestižnijih internacionalnih lanaca, da li nam možete reći više o nivou poseta 2020.godine?

U 2020. godini naši najčešći gosti su bili članovi Marriott Bonvoy programa lojalnosti. Uz njih, tu su bili i korporativni klijenti koji su projektima bili vezani za boravak u Srbiji. S obzirom da se radi o gostima koji su sa nama boravili duže od 6 meseci slobodno mogu da kažem da smo izgradili jedan poseban, skoro pa porodični odnos sa njima.

Da li nam možete reći više o promenama u standardu rada koje je brend Marriott International uveo u svojim hotelima?

– Marriott je stavio akcenat na čistoću i bezbednost, kako zaposlenih tako i gostiju. Uvedeni su novi protokoli i standardi u čišćenju, rađeno je intenzivno na obukama zaposlenih. Podrška od korporacije je bila ogromna i to nam je pomoglo da uz jasne instrukcije lakše prođemo kroz čitav taj period.

Koji su novi koncepti koji su usvojeni od 2020te?

Spomenula bih, na primer, implementaciju upotrebe Elektrostatičnog sprejera za dezinfekciju površina, promene u služenju doručka i serviranja hrane. Naravno, sa glavnim akcentom na čistoću i bezbednost.

Da li ste uspeli da ispunite neke od postavljenih ciljeva za prošlu godinu?

Uspeli smo da ostvarimo nekoliko značajnih ciljeva od kojih bih pomenula krečenje hotela i renoviranje jednog dela kupatila. Nešto čemu smo se svi jako obradovali. Takođe, akcenat je bio i na sređivanju našeg CREDO restorana.

Koji su planirani poduhvati za budući period?

Najvažniji, ali ne i jedini: da naši zaposleni budu zadovoljni i da vlada dobra i zdrava atmosfera za rad!

Naše omiljeno pitanje jeste šta najviše volite da istaknete u predstavljanju hotela gostima?

Volim da pomenem da smo u 5% najboljih selected service hotela na nivou celog Marriott-a po komentarima naših Elitnih članova Marriott Bonovy programa. Volim da pomenem da smo u našem EMEA regionu po komentarima naših gostiju među 5 najboljih hotela, da smo tu u društvu The Ritz Carlton i St. Regis hotela. Volim da pomenem da imamo najbolju lokaciju u gradu, da su nam prve komšije Narodno pozorište i Narodni muzej i da imamo najlepši pogled na Trg Republike.

Da li nam možete reći po čemu se posebno ističe ambijent restorana CREDO?

Naš CREDO restoran je postao jedno od omiljenih mesta okupljanja u centru grada. Ponosni smo što smo nepušački restoran, mada imamo lepu terasu i za pušače. Usluga je nešto po čemu smo prepoznatljivi i na šta smo ponosni. Hrana je kvalitetna, naš Šef kuhinje Milan Maksimović Maksa je glavni i odgovorni za hranu, a naš Ivan Bogojević je zaslužan za sjajnu uslugu po kojoj smo čuveni.

Spomenula bih i naš HUB paket koji smo osmislili za sve one koji vole da rade u prijatnom okruženju uz kvalitentu hranu, a po pristupačnoj ceni.

Koja je Vaša preporuka Courtyard by Marriott specijaliteta za goste u zimskom periodu?

Kafe late sa pireom od bundeve i javorovim sirupom, topli napitak koji je savršen za ove hladne dane. Gosti kažu, a i zaposleni, da naša Ivana Dinić pravi najbolji Tiramisu i najbolju Štrudlu od jabuka sa vanila sosom. Od slanih jela, CREDO burger je omiljeni, ali mi smo sredinom decembra objavili i novi meni pa vas pozivam da dođete i probate Maksine đakonije.

U kom smeru se razvijaju navike turista prema Vašem viđenju?

Zaista će biti interesantno ispratiti u narednom periodu koje će se to nove navike posebno istaći. Pre svega, više vremena se odvaja za planiranje putovanja, a samim tim to znači da će akcenat biti na pre arrival planiranju. Zahtevi su različiti, ali je svakako akcenat na čistoći i bezbednosti boravka.

Kakve su Vaše prognoze tržišta u budućim periodima?

Kada se radi o narednom periodu, očekujem da će prvi kvartal ove godine svakako biti najteži, a početak oporavka da će doći od aprila meseca. Da se razumemo, taj oporavak će biti izuzetno skroman i generalno 2021. godina će zapravo biti tek početak oporavka industrije koji će trajati naredne dve do tri godine.

0 0 glasovi
Glasanje za članke

Vesti

guest

0 Komentari
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare