Hotel Summit Srbija okuplja 15 međunarodnih govornika na najvećoj godišnjoj hospitality konferenciji u Srbiji
Cilj konferencije Hotel Summit Srbija je da isprati najrelevantnije primere dobrog i inovativnog poslovanja, kao i aktuelne trendove u hospitality industriji u zemlji, regionu i svetu. Konferencija će, drugu godinu za redom, u organizaciji izdavačke kuće INB2B Media i InHotel magazina, biti održana 21. marta 2019. godine u hotelu Hyatt Regency u Beogradu.
Više od 15 međunarodnih govornika, iz Velike Britanije, Rusije, Nemačke, Francuske, Mađarske, Slovenije, Hrvatske i Srbije, sa učesnicima će podeliti najnovije rezultate istraživanja, primere dobre poslovne prakse, trendove, izazove i tajne uspeha na zahtevnim tržištima hospitality sektora.
Prema podacima agencije Euromonitor International, ukupan broj međunarodnih putovanja će u narednih pet godina zabeležiti stabilan rast od 5 odsto na globalnom nivou. Očekuje se da će već 2020. godine biti ostvareno više od 1,5 triliona internacionalnih poseta. Koji mega trendovi će oblikovati hospitality sektor u narednim godinama i kako njihovo razumevnje može da pomogne hotelijerima da prilagode i unaprede poslovanje?
Šta za hotelijere znači stvaranje partnerskog odnosa koji neguje individualne vrednosti hotelskih brendova, ali i obezbeđuje ekstenziju u formi konsultanstke ili operativne podrške?
Slovenija je među zemljama koje sa velikim uspehom grade koncept glampinga, odnosno luksuznog kampovanja, a Hrvatska je kroz nekoliko primera uspešno revitalizovala svoj banjski turizam. Šta Srbija može da nauči od svojih suseda?
U periodu januar-avgust 2018. u Srbiji je ostvareno ukupno 6.646.888 noćenja, od čega su domaći turisti ostvarili 62%, a strani, mahom iz BiH, Crne Gore, Turske, Rumunije, Nemačke i Kine, 38% od ukupnog broja. Ekskluzivno istraživanje agencije Ipsos za Hotel Summit će nam pokazati šta oni misle o nama i kako nas vide.
Da bi gost proveo noć u hotelu, prvo negde mora da provede dan. Imaćemo priliku da čujemo kakvo znanje i resurse podrazumeva upravljanje destinacijom i koje operacije održavaju destinaciju u životu, ali i na koji način Srbija može da ih unapredi.
Kako kombinovanje dugoročne strategije sa kratkoročnim rešenjima donosi željene rezultate u procesima upravljanja prihodima i da li je upravljanje hotelom umetnost, vođena emocijama ili egzaktna nauka vođena formulama i brojkama?
Konferencija će se dodatno osvrnuti na potencijal online platformi za ostvarivanje poslovnih ciljeva, ali i na primeru jednog londonskog hotela pokazati kako inovativan pristup donosi uspeh na izuzetno zahtevnom i konkurentnom tržištu.
Kao završni, keynote govornik, prezentaciju će održati Arne Klehn, multi-property general manager Mariott Hotela i Mariott International Appartments u okviru grupacije Mariott International u Budimpešti.
Agenda:
- Mega trendovi koji će oblikovati hospitality sektor u narednim godinama
Vitalij Vladykin research manager services and payments, Euromonitor International - Projekat 2019-2020: Ako želite da idete brzo, idite sami – ako želite da idete daleko, idemo zajedno!
Jerome Lautier, konsultant, GKK, Francuska - Glamping: susret prirode i modernog luksuza
Maja Dimnik, osnivač i CEO, World of Glamping, Slovenija
- Ekskluzivno istraživanje za Hotel Summit 2019: Kako nas vide stranci?
Predrag Kurčubić, general manager, IPSOS Serbia
- Upravljanje destinacijom: lokalno znanje i resursi u kombinaciji sa dizajnom i implementacijom aktivnosti i logistike
Dejan Veselinov, konsultant, VTC, Srbija
- Destination Management Company – prodaja i operacije koje održavaju destinaciju u životu
Filip Kustura, CBDO, Serbia Incoming DMC / Fly Orient tour operator - Stvaranje nove destinacije – Terme Sveti Martin – revitalizacija banjskog turizma
Janez Jager, Partner, Best Hospitality Solutions, Slovenija
- Ekskluzivno istraživanje za Hotel Summit 2019: Pogled generalnih direktora hotela u Srbiji -perspektiva, potencijal i prepreke za hospitality industriju
Aleksandar Milanović, general manager, Valicon Serbia
- Upravljanje prihodima – kombinovanje dugoročne strategije sa kratkoročnim rešenjima
Jani Pušenjak, konsultant & finansijski stručnjak
- Hotel management: Umetnost ili nauka?
Peter Sušnik, konsultant, Slovenija
- Hotelska industrija u regionu jugoistočne Evrope – najnoviji podaci i trendovi
Ivana Nešković, area manager, STR, Velika Britanija
- Expedia privlači putnike sa velikom kupovnom moći i povećava prosečnu cenu noćenja
Nina Kleiner, area manager, Expedia, Nemačka
- Inovativni pristup donosi uspeh na konkurentnom tržištu
Adam Rowledge, general manager, Georgian House Hotel, London, Velika Britanija
Organizator popust od 50% nudi za rane prijave do 20. februara, kao i posebne pogodnosti za grupne prijave.
Kompletan pregled tema i učesnika i informacije o kotizacijama i prijavi na stranici www.hotel-summit.rs
***
Za više informacija: Vojislava Pešić, menadžer projekta Hotel Summit Srbija
(tel: 064/70 10 940, e-mail: vojislava@instore.rs)