Hotel Jump Inn po meri domaćih i stranih turista – Za pet godina više od 90.000 gostiju iz celog sveta

Hotel Jump Inn iz Beograda obeležio je ove godine pet godina poslovanja. Od otvaranja u martu 2014. godine hotel je ugostio 92.500 gostiju koji su realizovali oko 61.000 noćenja. Gosti u ovom hotelu u proseku borave više od dve noći, a za pet i po godina najbrojniji posetioci bili su iz Kine, Nemačke, Turske, Srbije, Italije, Hrvatske, Švedske i Velike Britanije.

– Dobar je osećaj kada postižete pozitivne rezultate i time opravdate ulaganje, kako finansijsko, tako i lično. Svesni smo da sve zavisi od timskog rada, fokusa i konstantnog angažovanja svih nas u hotelu. Jump Inn tim je jedinstven i sigurni smo da su način rada i međusobno poštovanje doprineli da budemo na vrhu liste preporučenih beogradskih hotela. Pored naše zgrade, kvalitetnih soba i raznovrsne ponude hrane, izdvajamo naše zaposlene kao glavni izvor uspeha i zahvalni smo na njihovom doprinosu. Kada se radi sa zadovoljstvom uspeh je zagarantovan – kaže za eKapiju Jelena Nerandžić, Executive Manager u hotelu Jump Inn.

Kako navodi, gosti hotela Beograd posećuju kako iz poslovnih razloga, tako i turistički. Lokacija je ta koja im najviše odgovara, jer se hotel nalazi na maloj udaljenosti od centra grada (7 minuta hoda do Knez Mihajlove ulice) i većine znamenitosti, a takođe na maloj udaljenosti od Novog Beograda, gde je locirana većina kompanija.

– Jump Inn hotel može da se pohvali velikim brojem gostiju koji se redovno vraćaju. Takođe, sarađujemo i sa velikim brojem kompanija, na obostrano zadovoljstvo. Razlog tome je pre svega kompletan hotelski tim koji je uvek nasmejan i spreman da svaku želju i zahtev gosta maksimalno ispuni, a njihov boravak učini prijatnim. To je ono što oni najviše i cene kada je naš hotel u pitanju – briga za gosta. Imamo prostora da se svakom gostu posvetimo sa posebnom pažnjom, a to je ono što ovakve hotele kao što je naš čini drugačijim i posebnim u odnosu na velike hotelske lance – kaže Nerandžić.
U okviru hotela postoji i a la carte restoran, koji je, kako kaže, od početka odlično prihvaćen.
– U naš restoran vole da dođu i studenti i profesori sa obližnjih fakulteta, poslovni ljudi, drage komšije i porodice koje uživaju u našem pristupu deci, za koju imamo odvojenu ponudu. Kao ugostiteljima, najvažnije nam je da pružimo kvalitet i uslužnost na visokom nivou, jer tako i privlačimo i zadržavamo goste, bilo da borave u hotelu, ili su samo gosti restorana.
S obzirom da strani turisti više cene lokalnu kuhinju, dok posetioci iz Srbije žele da probaju neki internacionalni specijalitet, izazov je odgovoriti svim njihovim potrebama.
– Savremeni turista ne želi samo da vidi destinaciju u koju je došao, on želi da je doživi, okusi, omiriše, oseti i upozna svim svojim čulima, a često su lokalni gastronomski specijaliteti najbolji način za to. Tu pre svega mislimo na autohtone namirnice kao što su duvan čvarci, ajvar, domaći kajmak, suhomesnati proizvodi, ali i nezaobilazna jela, poput ćevapa i teletine, koji se upravo nalaze na spisku naših jela kojima se strani turisti oduševljavaju. Sa druge strane, domaći turisti i lokalni gosti žele i ponudu internacionalnih jela, pa zadatak naše kuhinje nije lak, ali ga uspešno realizujemo. Hotel mora biti prepoznatljiv ne samo po usluzi smeštaja, nego i po dobroj hrani i kvalitetnom restoranu – kaže sagovornica eKapije.

Osim restorana, hotel poseduje i banket prostor sa dve moderno opremljene konferencijske sale, u kojima se do sada održao veliki broj obuka, radionica, seminara i konferencija. Kako navode iz hotela, prostor je idealan i za održavanje koktela, radnih doručaka ili manjih proslava.

Jump Inn hotel visoko je rangiran na gotovo svim onlajn kanalima za bukiranje smeštaja i meta search kanalima. Ta onlajn reputacija je, kaže Jelena Nerandžić, veoma važna, jer oslikava i predstavlja sam hotel.

– Zato mnogo pažnje posvećujemo tome. Guest Relation Manager na dnevnom nivou osluškuje potrebe naših gostiiju, njihovo zadovoljstvo kao i nezadovoljstvo, u cilju unapređenja usluge za sledeći boravak svakog gosta.

Prisustvo na onlajn kanalima važno je i zbog informacija o hotelu. Naime, svi gosti koji pošalju upit za boravak u hotelu već imaju sve informacije o smeštaju, kakve ima ocene na kom portalu, koje su cene, njegove prednosti ili mane.

– Gosti znaju šta žele i njih ne možete da prevarite. Onlajn recenzije su pravi pokazatelji realnog stanja u konkretnom hotelu, s obzirom na činjenicu da njih pišu upravo gosti – da li su zaposleni ljubazni, kakav je kvalitet hotela, kakav je doručak, čistoća i slično. Gosti danas prepoznaju i cene kvalitet, gostoprimstvo i uslužnost, te uzvraćaju dobrim ocenama onda kada napuste hotel. Onlajn kanali upravo na tom zadovoljstvu gostiju i komentarima koje ostavljaju, rangiraju hotele i dodeljuju im ocene – navodi Jelena.

Kada je reč o poslovnoj klimi u srpskom hotelijerstvu, ona ističe da je 2019. godina svim hotelijerima u Beogradu donela nove izazove sa kojima su morali da se uhvate u koštac. Broj smeštajnih kapaciteta u gradu i dalje enormno raste, a njega ne prati isti procenat rasta broja turista, pa je prisutna prava borba za svakog gosta.

– Hoteli se međusobno bore upravo sa svim elementima koje sam navela – kvalitetom samog hotela, sadržajima koje imaju, nivoom usluge i pažnjom koju posvećuju gostima, uslužnošću i ljubaznošću svojih zaposlenih. Gosti su ti koji biraju i samim tim, ukoliko radite na svim segmentima kvalitetno, a iza vas stoji kvalitetan proizvod, uspeh je zagarantovan – kaže Jelena Nerandžić.

Naša sagovornica navodi da je, kako bi se olakšao rad svima u hotelijerstvu, potrebno postojanje određenih pravila kojih bi trebalo da se pridržavaju svi akteri na tržištu.


– Pre svega mislim na postojanje cenovnih rangova u okviru kojih bi različite kategorije hotela (sa različitim brojem zvezdica) smele da prodaju svoje sobe, kako bi se održala adekvantna konkurencija. Samim tim, svaki tip/kategorija hotela prodavao bi svoje sobe po adekvatnoj ceni kakvu takav tip hotela, sa takvom uslugom i sadržajima zaslužuje.
 Ne bi se dešavalo kao sada, da više kategorije hotela u određenim periodima, kada nema dovoljno posla za sve nas, u trci da što više soba prodaju, spuštaju svoje cene prenisko, na nivo niže kategorije smeštaja. To pravi pravu pometnju na tržištu, a samim tim i otežava poslovanje – navodi Jelena.

Kako ističe, takvi cenovni rangovi i pravila postoje svuda, jer se time štite hotelijeri, pa veruje da će se u narednom periodu nešto slično desiti i kod nas, jer bez toga, navodi, neće nestati nelojalna konkurencija .

Kada je reč o daljim planovima hotela Jump Inn, sagovornica eKapija kaže:

– Rezultati nam, iz godine u godinu, pokazuju da je vreme da osvežimo hotel novim sadržajima i na tome ćemo raditi u narednom periodu – ističe Jelena Nerandžić.
Izvor i foto: eKapija
0 0 glasovi
Glasanje za članke

Turizam, Vesti

guest

0 Komentari
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare