Hotel Jump Inn po meri domaćih i stranih turista – Za pet godina više od 90.000 gostiju iz celog sveta
Hotel Jump Inn iz Beograda obeležio je ove godine pet godina poslovanja. Od otvaranja u martu 2014. godine hotel je ugostio 92.500 gostiju koji su realizovali oko 61.000 noćenja. Gosti u ovom hotelu u proseku borave više od dve noći, a za pet i po godina najbrojniji posetioci bili su iz Kine, Nemačke, Turske, Srbije, Italije, Hrvatske, Švedske i Velike Britanije.
– Dobar je osećaj kada postižete pozitivne rezultate i time opravdate ulaganje, kako finansijsko, tako i lično. Svesni smo da sve zavisi od timskog rada, fokusa i konstantnog angažovanja svih nas u hotelu. Jump Inn tim je jedinstven i sigurni smo da su način rada i međusobno poštovanje doprineli da budemo na vrhu liste preporučenih beogradskih hotela. Pored naše zgrade, kvalitetnih soba i raznovrsne ponude hrane, izdvajamo naše zaposlene kao glavni izvor uspeha i zahvalni smo na njihovom doprinosu. Kada se radi sa zadovoljstvom uspeh je zagarantovan – kaže za eKapiju Jelena Nerandžić, Executive Manager u hotelu Jump Inn.
Kako navodi, gosti hotela Beograd posećuju kako iz poslovnih razloga, tako i turistički. Lokacija je ta koja im najviše odgovara, jer se hotel nalazi na maloj udaljenosti od centra grada (7 minuta hoda do Knez Mihajlove ulice) i većine znamenitosti, a takođe na maloj udaljenosti od Novog Beograda, gde je locirana većina kompanija.
Osim restorana, hotel poseduje i banket prostor sa dve moderno opremljene konferencijske sale, u kojima se do sada održao veliki broj obuka, radionica, seminara i konferencija. Kako navode iz hotela, prostor je idealan i za održavanje koktela, radnih doručaka ili manjih proslava.
Jump Inn hotel visoko je rangiran na gotovo svim onlajn kanalima za bukiranje smeštaja i meta search kanalima. Ta onlajn reputacija je, kaže Jelena Nerandžić, veoma važna, jer oslikava i predstavlja sam hotel.
Prisustvo na onlajn kanalima važno je i zbog informacija o hotelu. Naime, svi gosti koji pošalju upit za boravak u hotelu već imaju sve informacije o smeštaju, kakve ima ocene na kom portalu, koje su cene, njegove prednosti ili mane.
– Gosti znaju šta žele i njih ne možete da prevarite. Onlajn recenzije su pravi pokazatelji realnog stanja u konkretnom hotelu, s obzirom na činjenicu da njih pišu upravo gosti – da li su zaposleni ljubazni, kakav je kvalitet hotela, kakav je doručak, čistoća i slično. Gosti danas prepoznaju i cene kvalitet, gostoprimstvo i uslužnost, te uzvraćaju dobrim ocenama onda kada napuste hotel. Onlajn kanali upravo na tom zadovoljstvu gostiju i komentarima koje ostavljaju, rangiraju hotele i dodeljuju im ocene – navodi Jelena.
– Hoteli se međusobno bore upravo sa svim elementima koje sam navela – kvalitetom samog hotela, sadržajima koje imaju, nivoom usluge i pažnjom koju posvećuju gostima, uslužnošću i ljubaznošću svojih zaposlenih. Gosti su ti koji biraju i samim tim, ukoliko radite na svim segmentima kvalitetno, a iza vas stoji kvalitetan proizvod, uspeh je zagarantovan – kaže Jelena Nerandžić.
– Pre svega mislim na postojanje cenovnih rangova u okviru kojih bi različite kategorije hotela (sa različitim brojem zvezdica) smele da prodaju svoje sobe, kako bi se održala adekvantna konkurencija. Samim tim, svaki tip/kategorija hotela prodavao bi svoje sobe po adekvatnoj ceni kakvu takav tip hotela, sa takvom uslugom i sadržajima zaslužuje. Ne bi se dešavalo kao sada, da više kategorije hotela u određenim periodima, kada nema dovoljno posla za sve nas, u trci da što više soba prodaju, spuštaju svoje cene prenisko, na nivo niže kategorije smeštaja. To pravi pravu pometnju na tržištu, a samim tim i otežava poslovanje – navodi Jelena.
Kada je reč o daljim planovima hotela Jump Inn, sagovornica eKapija kaže: