Hotel Jump Inn na prvom mestu po oceni TripAdvisora – Dobra online reputacija dovodi nove goste
Sa ponosom navodi da ih je Booking.com ocenio sa 9,3 (od mogućih 10), na sajtu Hotels.com dobili su 4,7 (od 5), Ctrip im je dao 4,8 (od 5). Prema izboru TripAdvisora hotel se nalazi na prvom mestu u kategoriji Travellers Choice koja predstavlja „najbolje od najboljih“, uzimajući u obzir uslugu, kvalitet i zadovoljstvo gostiju.
Jelena Nerandžić kaže da su priznanja ove vrste jedan od pokretača uspešnog poslovanja. Ona potvrđuju kvalitet rada i uspešnu pozicioniranost na tržištu, kao i posebnost hotela.
Ona dodaje da su danas gosti veoma informisani, tako da još pre nego što pošalju zahtev za rezervaciju smeštaja imaju sve podatke o hotelu – kakve ocene ima na kom portalu, koje su cene, prednosti i mane… Recenzije se itekako uzimaju u obzir prilikom odabira hotela.
– Gosti znaju šta žele i ne možete da ih prevarite. Online recenzije su pravi pokazatelj stanja u konkretnom hotelu, s obzirom na to da ih pišu upravo gosti – da li su zaposleni ljubazni, kakav je kvalitet smeštaja, koliko su zadovoljni doručkom…
Zato Jelena Nerandžić zaključuje da „kada znate da iza vas stoji kvalitetan proizvod, onda je i rad u hotelu zadovoljstvo i sav fokus može i treba da bude usmeren na goste“.