Hotel Jump Inn na prvom mestu po oceni TripAdvisora – Dobra online reputacija dovodi nove goste

Beogradski hotel Jump Inn je od samog otvaranja, već pet godina, visoko rangiran na gotovo svim online kanalima za bukiranje smeštaja. To je i glavni pokazatelj zadovoljstva gostiju kvalitetom hotela i pruženom uslugom.
– Prethodna godina je svima nama u Beogradu donela nove izazove sa kojima smo se uhvatili ukoštac kako bismo nastavili da privlačimo goste iz celog sveta i očuvali visok nivo usluge. Gosti danas prepoznaju i cene kvalitet, gostoprimstvo i uslužnost, pa uzvraćaju dobrim ocenama kada napuste hotel. Online kanali upravo na tom zadovoljstvu gostiju i komentarima koje ostavljaju, rangiraju hotele – ističe Jelena Nerandžić, izvršni direktor hotela Jump Inn, koji je na kraju 2018. zabeležio odlične ocene.

Sa ponosom navodi da ih je Booking.com ocenio sa 9,3 (od mogućih 10), na sajtu Hotels.com dobili su 4,7 (od 5), Ctrip im je dao 4,8 (od 5). Prema izboru TripAdvisora hotel se nalazi na prvom mestu u kategoriji Travellers Choice koja predstavlja „najbolje od najboljih“, uzimajući u obzir uslugu, kvalitet i zadovoljstvo gostiju.

Jelena Nerandžić kaže da su priznanja ove vrste jedan od pokretača uspešnog poslovanja. Ona potvrđuju kvalitet rada i uspešnu pozicioniranost na tržištu, kao i posebnost hotela.

– Online reputacija nam je važna, jer oslikava i predstavlja naš hotel, zato joj i posvećujemo mnogo pažnje. Guest Relation Manager na dnevnom nivou osluškuje potrebe naših gostiju, njihovo zadovoljstvo kao i eventualne primedbe, a sve u cilju unapređenja usluge – objašnjava naša sagovornica.

Ona dodaje da su danas gosti veoma informisani, tako da još pre nego što pošalju zahtev za rezervaciju smeštaja imaju sve podatke o hotelu – kakve ocene ima na kom portalu, koje su cene, prednosti i mane… Recenzije se itekako uzimaju u obzir prilikom odabira hotela.

– Gosti znaju šta žele i ne možete da ih prevarite. Online recenzije su pravi pokazatelj stanja u konkretnom hotelu, s obzirom na to da ih pišu upravo gosti – da li su zaposleni ljubazni, kakav je kvalitet smeštaja, koliko su zadovoljni doručkom…

Zato Jelena Nerandžić zaključuje da „kada znate da iza vas stoji kvalitetan proizvod, onda je i rad u hotelu zadovoljstvo i sav fokus može i treba da bude usmeren na goste“.

Izvor: eKapija
0 0 glasovi
Glasanje za članke

Turizam, Vesti

guest

0 Komentari
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare