„Hotel Biogor je deo i delo prirode“- Marija Todorović, direktor hotela

Novinarka koja je “slučajno“ pronašla svoj pravi profesionalni život – hotelijerstvo. Iako je diplomirani turizmolog Marija je nakon fakulteta svoju karijeru preko 10 godina gradila u medijima.

Karijeru u hotelijerstvu započela je u hotelu Ramonda Rtanj, gde je pokazala da su turizam i hotelijerstvo njeno prirodno okruženje i vrlo brzo napredovala od pozicije pomoćnog recepcionera do menadžera prodaje.

Karijera je nastavila ubrzanje pa je tako Marija dobila priliku da učestvuje u otvaranju još jednog bisera turističke ponude Srbije, novootvorenog hotela Biogor. Ovakav streloviti uspon nije moguć bez podrške najbližih, a Mariji je svakako najveći oslonac njena ćerka Tara bez čije podrške sasvim sigurno ne bi bila tu gde je danas.

 

1. Nedavno je otvoren novi hotel Biogor, što je predstavljalo značajnu investiciju u turističku ponudu ovog područja. Možete li nam reći više o investiciji i procesu stvaranja i razvoja ovog novog objekta, kao i kako je njegovo otvaranje doprinelo lokalnoj zajednici i turističkoj ponudi?


Hotel Biogor je deo i delo prirode, umnogome drugačiji proizvod na tržištu Srbije. Planina i šuma skrivaju ga kao retki biser. Okružen netaknutom prirodom, neodvojivi je deo krajolika kome pripada.

Jednostavan je i sveden, ali impozantan, kao i sve što dolazi iz prirode. Investitori porodice Milovanović i Ilić u ovaj objekat nisu uložili samo novac. U Biogor je utkano mnogo ljubavi, energije, kreativosti i vremena, što ovom hotelu daje dušu i ono nešto jedinstveno i posebno, čime privlači.

Ovakav objekat nedostajo je ovom delu Srbije, koji ima toliko turističkog potencijala, koji je nedovoljno iskorišćen.

 

2. Hotel Biogor je poznat po svojim jedinstvenim sadržajima, uključujući spa centar i sportske terene. Kako ove karakteristike doprinose ukupnom doživljaju boravka gostiju?

 

Naše sobe i apartmani će ispuniti sva očekivanja modernog gosta. Hotel raspolaže pansionskim i A la carte restoranom, dečijom igraonicom, salom za bilijar i brojnim dodatnim sadržajima koji upotpunjuju boravak gostiju.

Posebno smo ponosni na naš Wellness & Spa centar na preko 2.000 metara kvadratnih. Zatvoreni i otvoreni bazeni ispunjeni su toplom termanlom vodom temperature 36 stepeni C, što je posebna retkost u Srbiji.

Relaks zona 6 različitih sauna od kojih 3 imaju portale sa pogledom na prirodu čine jedinstveni prostor u kome gosti posebeno uživaju. Posebni doživljaj je zeleno prostranstvo koje okružuje hotel, bez gužve i saobraćaja, što posebno pogoduje porodicama sa decom, ali i onima koji uživaju u potpunoj tišini koju povremeno prekine cvrkut ptica ili žubor reke.

 

 

3. U vašem hotelu ističete se jedinstvenom kombinacijom tradicionalnog i modernog dizajna. Kako ste uspeli postići ovu harmoniju i kako je to uticalo na interesovanje gostiju?

 

Ideja i koncept potiču od investitora, gospodina Ilića, koji je imao viziju ovog hotela. Vešti prsti arhitekte Dejana Ilića preneli su ideje na papir, a čuveni srpski majstori pretvorili su maštu u konačan proizvod, hotel koji će opčiniti svakoga ko ga poseti.

To je ono što impresionira naše goste. Svaki kutak uređen je sa posebnom pažnjom, svako ko ga poseti pronađe svoje omiljeno mesto za uživanje. Priroda koja nas okružuje je impozantna, dodatu čar daju zelenilo i plavetnilo, ali i zvezdano nebo koje je ovde potpuno drugačije.

 

 

4. Osoblje hotela Biogor igra ključnu ulogu u stvaranju pozitivnog iskustva gostiju. Kako se trudite da osigurate da vaše osoblje bude dobro obučeno i motivisano da pruži vrhunsku uslugu?

 

Zaposleni hotela Biogor pažljivo su birani. Oni su mladi, vredni, pametni ljudi, željni novih znanja, pravi ambasadori ovog kraja. Već posle nekoliko meseci, iako je mnogima od njih ovo prvi posao, zavoleli su hotelijerstvo i postali pravi domaćini.

Njihovu srdačnost i gostoprimstvo prepoznaju i naši gosti, koji nam se vraćaju, ali i daju preporuke svojim prijateljima. To je ono što predstavlja najbolji vid marketinga, a samim tim i najrealniji, zadovoljni gost.

 

5. Obrazovanje osoblja igra važnu ulogu u održavanju visokih standarda gostoprimstva. Možete li nam reći nešto više o programima obuke koje sprovodite za vaše osoblje?

 

Selekcija kadrova, obuke i treninzi obavljeni su kvalitetno, zahvaljujući timu M&G hospitality na čelu sa Milošem Pešićem i Goranom Vulovićem, koji su svoje znaje i iskustvo preneli na naš tim.

Početne obuke trajale su tri meseca, ali traju i dalje. Preduslov za dobar tim jesu kontinuiranje obuke i ulaganje u zaposlene. Motivacija zaposlenih proizilazi iz pažnje koju im posvetite, a to je danas veoma retko, ali i važno ukoliko želite da gradite dobar tim.

6. Hotel Biogor se ističe po svojoj posvećenosti očuvanju prirodne sredine. Kako implementirate održive prakse u vašem poslovanju i kako to utiče na percepciju vašeg hotela?

 

Najveće bogatsvo hotela Biogor je priroda koja ga okružuje i topla termalna voda koja izvire nadomak hotela. Temperatura vode je 36 stepeni C, što posebno raduje naše goste koji tokom zimskih meseci mogu da uživaju u toplom spoljnom bazenu uživajući u pogledu na snegom prekrivena brda.

Topla termalna voda koristiti se za sistem grejanja, a izvor hladne vode koristi se za hlađenje hotela. U planu su i solarni paneli, koji bi dodatno doprineli uštedi električne energije.

Gosti su očarani prirodnim materijalima koje smo pozajmili iz našeg okruženja i implementirali ih u objekat, koji je samim tim hotel je postao neodvojivi deo prirode. Oko hotela zasadili smo drvored, a praznik Cveti planiramo da obeležimo sadnjom cveća zajedno sa našim najmađim gostima.

 

7. Kulinarstvo je još jedan važan aspekt iskustva gostiju. Možete li nam reći nešto više o vašem jelovniku i kako se trudite da ponudite autentična gastronomska iskustva?

 

Jelovnik hotela Biogor inspirisan je okolinom, jela su pažljivo osmišljena, kao i njihovi nazivi koji privlače pažnju gostiju. Šef Miloš Ristić bio je zadužen za obuke kolega iz kuhinje, a svu svoju ljubav prema kuvanju preneo je i na njih.

Šef Nikola koji sada vodi kuhinju dao je svoj pečat i poboljšao ponudu našeg restorana. Autentična pastrmka iz naših ribnjaka omiljeno je jelo naših gostiju, to je uvek preporuka za sve koji posete hotel Biogor.

 

8. Hotel Biogor je poznat po svojoj angažovanosti u lokalnoj zajednici. Kako vaš hotel doprinosi lokalnoj ekonomiji i zajednici uopšte?

 

Otvaranje Biogora uticalo je pozitivno na lokalnu zajednicu. Preko 90 mladih ljudi dobilo je zaposlenje, a lokalni proizvođači priliku da plasiraju svoje proizvode.

(Posebno bismo istakli da neposredno uz naš hotel, takođe u vlasništu investitora, nalazi se i ribnjak tako da naši gosti tokom čitave godine mogu uživati u svežoj pastrmci.)

 

 

9. Inovacija je ključna za opstanak u industriji hotela. Koje nove inicijative ili planove imate za budućnost hotela Biogor kako biste nastavili da se razvijate i privlačite nove goste?

 

Hotel Biogor je mesto gde se Sisevac ponovo rađa. Otvaranjem Biogora ostvarila se jedna velika želja, svima nama koji smo učestvovali u ovom projektu. Toliko toga nas tek očekuje, još uvek nismo završili sve ono što smo planirali pre samog početka, a mnogo ideja čeka na realizaciju.

Dosta toga se izrodilo u međuvremenu, tako da samo mogu da kažem da još uvek ništa niste videli. U godinama pred nama spremamo mnogo iznenađenja za naše goste, a sigurna sam da će naići na odlične reakcije.

Želja nam je da hotel Biogor postane sinonim za odmor i mir, a vreme će pokazati da li smo na pravom putu.

 

10. Konačno, želimo da čujemo vašu ličnu perspektivu. Šta vas inspiriše da radite u hotelijerstvu i koji su vaši najveći ciljevi i ambicije u vođenju hotela Biogor?

 

Znanje je moć, uvek sam se time vodila. Jedino znanje i iskustvo Vam niko ne može oduzeti. Smatram da se uspeh lidera ogleda spremnosti i volji da svoje znanje prenese kolegama.

Ono što je bio moj cilj na početku jeste da zaposlenima hotela Biogor prenesem ljubav prema ovom poslu, koji mene zaista ispunjava. Izaberite posao koji volite, i nećete morati raditi nijedan jedini dan u životu.

Svaki novi dan nova lekcija i mogućnost da sebe na neki način dogradite. Želja mi je da hotel Biogor postane prepoznatljiv, da naši gosti odlaze sa osmehom na licu i da nam se sa nestrpljenjem vraćaju.

Nadam se da će nas prepoznati kao domaćinsku kuću, punu nasmejanih mladih srdačnih ljudi koji su tu da Vaš odmor učine nezaboravnim i vanvremenskim.

 

1 1 glas
Glasanje za članke

Intervju

guest

0 Komentari
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare