eBooking Srbija, prvi domaći sajt za rezervaciju smeštaja, okuplja 1.286 stanodavaca i ugostitelja
Portal eBooking Srbija pokrenut je početkom 2019. godine, a na njemu se radilo od sredine prošle godine. Na ideju za pokretanje vlasnici su došli pre nekoliko godina ali su smatrali da ugostitelji i stanodavci nisu baš toliko radi da se upuštaju u elektronsko vođenje rezervacija, jer kompjuterska edukacija još nije uzela dovoljno maha među ugostiteljima, kaže za eKapiju direktor i vlasnik eBooking Srbije, Vojkan Nikodijević.
– Prošle godine je naš prijatelj iz SAD, preko sajta booking.com rezervisao smeštaje u 7 gradova Rusije gde je bio na proputovanju za Svetsko prvenstvo u fudbalu. Na njegovu žalost u dva mesta nije dobio smeštaj, jer su izdali nekom drugom, pa je spavao u kolima, a u jednom su mu tražili duplo više od cene po kojoj je rezervisao. Tada smo odlučili da ipak ovo pokrenemo ali da sistem rezervacija bude siguran kako za goste tako i za ugostitelje – priča Nikodijević.
Svi ugostitelji, vlasnici privatnog smeštaja i vlasnici koji izdaju stan na dan mogu potpuno besplatno da reklamiraju svoj smeštaj. Da bi smeštaj mogao da se oglasi, potrebno je od ugostitelja da se registruju ili kao preduzeće ili kao fizičko lice. Nakon registracije i verifikacije, oni sami mogu da postavljaju svoje smeštajne objekte i smeštajne jedinice u okviru objekata, da podešavaju parametre za svaki objekat i jedinicu, i naravno, da vode elektronsku evidenciju o zauzetosti svake smeštajne jedinice ponaosob. Kako navodi naš sagovornik, obavezni su da prikažu svoje objekte onakve kakvi jesu, da ne poturaju lažne slike i podatke o objektima, jer mogu biti trajno isključeni sa portala.
– Za sada imamo 1.286 registovanih stanodavaca i ugostitelja i svakim danom se registruju sve više i više – navodi Nikodijević.
Gosti pretraživanjem portala treba da izaberu mesto, vreme dolaska i odlaska, broj osoba i potreban broj smeštajnih jedinica. Kad pronađu odgovarajući smeštaj, dobiće sve ponude koje taj objekat može da im pruži na osnovu parametara pretrage (broj odraslih i dece) i da im ponudi cenu.
– Kad izaberu ponudu, dobiće „na dlanu“ kompletan pregled kod koga su rezervisali, šta su rezervisali, koliko treba da plate unapred a koliko kad dođu u objekat, da li žele samo noćenje ili neku pansionsku uslugu (ukoliko ugostitelj ima u ponudi) i da kliknu da plate. Naravno, ako su prvi put tu, potrebno je da unesu svoje ime i prezime, email adresu i broj telefona (ako ugostitelj zahteva). Sledećim klikom idu na naplatu koja se obavlja preko sigurne konekcije banke, i kad uspešno završe taj deo, dobiće email sa potvrdom o rezervaciji, a ugostitelj informaciju o novoj rezervaciji – objašnjava Nikodijević i dodaje da je u planu da u dogledno vreme omoguće, osim rezervacije smeštaja, i rezervaciju rent-a-cara.
Izvor: eKapija