CleanStay: Novi protokol hotela Hilton za higijenu
Nedavno smo pisali o tome, da će u narednom periodu higijena biti najvažniji faktor u odabiru hotela. Još jedan veliki lanac hotela, pre neki dan je objavio svoju strategiju i plan koji će praktikovati u svom procesu čišćenja. Reč je o hotelu Hilton.
Njihov plan će pokrivati celokupan proces od check-in do check-out trenutka. CleanStay je naziv, koji je razvijen u saradnji sa RB (the maker of Lysol) i Mayo klinikom, a biće implementiran širom sveta do juna ove godine.
Sadašnji housekeeping sistem, poboljšan je dodatnim protokolima i medicinskom opremom za dezinfekciju. Hilton teži da u svim svojih hotelima, kojih ima više od 6,100 svaki gost bude miran i spokojan tokom svog boravka.
Šta to Hilton tačno menja? Kompletan program je još uvek i izradi, ali segmenti koji će sasvim sigurno ući u razmatranje uključuju sledeće stavke:
Soba
Vrata sobe će biti zapečaćena. Time će gostima dati obaveštenje, da apsolutno niko nije ulazio u sobu nakon detaljnog čišćenja.
Dodatna dezinfekcija
U ovu grupu spadaju predmeti ili delovi sobe, koje gosti najčešće dodiruju dok borave u hotelu. Posebna pažnja i sredstva će se usmeriti na taj segment, pogotovu na kvake, daljinski, prekidače za svetlo i ostale.
Amenities
Svi predmeti poput olovki, papira, čaša i ostalih uobičajnih stvari će biti uklonjeni. Svaki gost će moći sve da ima na raspolaganju ukoliko želi. Svojim zahtevom će mu biti dostavljeno nakon što okupira sobu.
Prostorije sa velikom frekvencijom ljudi
Pomenute površine će biti dezinfikovane više puta tokom dana. Još nije poznato da li će to biti rađeno na određeni vremenski period ili će se ustanoviti koliko puta je potrebno čistiti ove delove. Ovde će takođe biti postavljeni punktovi i stanice, koje će svim gostima omogućiti da sami izvrše dezinfekciju svojih ruku ili određenog predmeta, kao što je recimo dugme za pozivanje lifta.
Check In bez kontakta
Hilton je već uveliko poznat po svom nagrađivanom sistemu Digital Key tehnologiji, namenjen gostima koji žele da na taj način izvrše check in. Njihovi gosti već uveliko mogu da izaberu sobu, urade check out koristeći svoj mobilni telefon i Hilton Honors mobilnu aplikaciju. Sada će ona biti dodatno promovisana, s željom da je gosti još više koriste.
Inovativna dezinfekcija
Hilton trenutno testira uvođenje dodatnih tehnologija, poput elektrostatičnih sprejeva. Oni su bazirani na ultraljubičastim zracima, koji će dodatno pomagati u otkrivanju prljavih delova i tako doprineti njihovom uklanjanju.
Realno je očekivati da mnogi hoteli unaprede svoje protokole za higijenu hotela. Vrlo verovatno da će ove mere u narednom periodu, bez obzira na situaciju u svetu postati standard koji će svaki hotel koristiti u budućoj borbi sa konkurencijom.