Budva spremna na korekciju cena

Turistička privreda Budve je, usled novonastale situacije sa koronavirusom, spremna na usaglašavanje i korekciju cena kako bi bila konkurentna na tržištu, saopštila je direktorka budvanske Turističke organizacije (TO), Maja Liješević.

Ona je kazala da će marketinšku kampanju sada usmeriti na onlajn komunikaciju i to prvenstveno ka prioritetnim tržištima i ka individualnim gostima.

– Turistička organizacija Budva, u saradnji sa relevantnim nacionalnim i opštinskim službama i institucijama, pomno prati situaciju nastalu usled proglašenja pandemije, kako na lokalnom tako i na globalnom nivou – rekla je Liješević za Infobiro.

Prema njenim rečima, iako će se posledice pandemije koronavirusa osetiti u turizmu, turistička privreda je spremna da odgovori izazovu kada se situacija stabilizuje.

Tada je, kako je navela Liješević, „neophodna brza i efikasna reakcija“.

– Prateći stanje na tržištima, sada znamo da je onlajn komunikacija nešto što je dominantan oblik marketing alata. Usmerićemo se prema tome i to prema onim tržištima koja su nam u ovom momentu najvažnija – domaće i tržište regiona, zemlje bivšeg SSSR-a, a za period glavne i postsezone tržište Zapadne Evrope – objasnila je Liješević.

Posebnu pažnju, kako smatra, treba usmeriti ka individualnom gostu.

– Imamo velike sisteme, kao što su hoteli, i male, privatne hotele i privatni smeštaj, koji će morati da se prilagođavaju tržištu. U ovom trenutku na neki način privatni smeštaj može biti u prednosti, jer su oni ti koji su okrenuti individualnom turizmu – dodala je Liješević.

Ona je poručila da je u tim trenucima neophodna pomoć i podrška sa nacionalnog nivoa.

– Tu nam je važno da imamo neke olakšice prema javnim preduzećima koja se bave promocijom, pre svega mislim na lokalne turističke organizacije, u smislu olakšica kada je proces javnih nabavki u pitanju – rekla je Liješević.

Novonastala situacija, kako je navela, direktno utiče na finansijski plan i budžet TO Budva.

– Možemo reći da je ova predsezona i za nas izgubljena. To je direktna šteta, jer su otkazani aranžmani privrede, i to odmah utiče i na naš budžet – kazala je Liješević.

Ona je saopštila da se već pripremaju da naprave prioritete u programskim aktivnostima, jer je cilj da se u ovoj godini privreda stabilizuje.

– Nadamo se tome već u junu, kada bismo počeli redovne aktivnosti, kako bi se u periodu glavne turističke sezone, a posebno postsezone, nadomestili određeni gubici – zaključila je Liješević.

Izvor: Ekapija

0 0 glasovi
Glasanje za članke

Turizam, Vesti

guest

0 Komentari
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare